četrtek, 26. junij 2008

Maite Perroni afirma que no tiene planes de boda / Maite je potrdila da še zaenkrat nima načrtov za poroko


[ESPANOL]
Una vez mas la cantante y actriz Maite Perroni desmintió los planes de boda con su novio, el director musical de la banda RBD, Guido Laris.
La protagonista de Cuidado con el Ángel aseguró que todavía no se casó con Guido y que la prensa y sus fans serán los primeros a enterarse si eso sucede
"Ya llevamos tres años hablando de lo mismo, ya olvídense de la boda, no me caso, todo está muy bien en mi vida, mi familia, mi trabajo", reclamó la chica.
[SLOVENSKO]
Še enkrat je pevka Maite Perroni zanikala da ima kakršnekoli načrte za poroko z svojim fantom, direktorjem glasbene skupine RBD v kateri je tudi Maite, Guido Laris.
Glavna igralka v telenoveli Ciudado con el Angel je trdno zatrdila da se zaenkrat še ni poročila z Guidom in da bodo njeni fani in javnost prvi izvedeli če se bo to zgodilo oz. kdaj.
"Zdaj sma že 3 leta govorima enako, zaenkrat pozabite na poroko, ne bom se še poročila, ker je vse zelo dobro v mojem življenju: moja družina in delo", je zatrdila Maite.

Ni komentarjev: