četrtek, 26. junij 2008

Dulce en el Top 10 de la revista Toda Teen / Dulce na top 10 lestvici za revijo Toda Teen


[ESPANOL]
La revista “Toda Teen” realizó una lista de las 50 cantantes femeninas que, según ellos, atraen a más publico juvenil. Estamos muy contentos porque nuestras Dul están en el top 10. Dulce tiene el #8.
Este es el top 10 completo:
01.- Avril Lavigne
02.- Amy Lee (Evanescence)
03.- Ashley Tisdale
04.- Lindsay Lohan
05.- Vanessa Hudgens
06.- Hilary Duff
07.- Miley Cyrus
08.- Dulce María (RBD)
09.- Ashlee Simpson
10.- Britney Spears
La verdad que no esta nada mal pero hay algunas de la lista que sinceramente no se como las ponen por encima de Dulce.
[SLOVENSKO]
Revija "Toda Teen (Vsi najstniki)" je izdala listo 50 najpopularnejših oz. najlepših pevk po najstniških mnenjih. Naša Dul se je zvrstila med Top 10! Dulce je na osmem mestu.
Tukaj je seznam top 10 zvezdnic:
01.- Avril Lavigne
02.- Amy Lee (Evanescence)
03.- Ashley Tisdale
04.- Lindsay Lohan
05.- Vanessa Hudgens
06.- Hilary Duff
07.- Miley Cyrus
08.- Dulce María (RBD)
09.- Ashlee Simpson
10.- Britney Spears
Resnica je da je Dulce res lepa in je zelo dobro da je prišla na top 10 - vendar je na lestvici nekaj deklet za katere ne moremo razumeti kako so lahko pred Dulce...

Ni komentarjev: