četrtek, 26. junij 2008

Anahí y su familia no leen revistas de chismes / Anahi in njena družina ne berejo trač revij


[ESPANOL]
La cantante mexicana Anahí dijo que ella y su familia están tan hartos de los chismes que se inventan sobre su persona, que ellos tienen un pacto: no leer ninguna revista de espectáculos en su casa.
"En mi casa esas revistas están prohibidas. Mi mamá, por salud mental, prefiere compras otras cosas, y tiene toda la razón, se lo agradezco porque así me evita mucho sufrimiento", explicó la chica rubia de RBD.
[SLOVENSKO]
Mehiška pevka Anahi je povedala da so ona in njena družina že siti tračev ki so izmišljeni o drugih znanih ljudieh in njej, da so sklenili med sabo en pakt: ne berejo nobene revije s trači v njeni hiši.
"V moji hiši so takšne revije prepovedane. Moja mama, za svoje zdravje, raje kupuje druge stvari, in ima razlog, in se ji zahvaljujem ker mi tako prihrani veliko trpljenja če ne bere tračev(še posebej o meni)," je pojasnila blondinka iz skupine RBD.

1 komentar:

RBDmundo pravi ...

Jaz bi tudi tako naredila če bi bila slavna