torek, 1. julij 2008

"Pedro Damián Tiene en la mira a Dulce María" / "Pedro Damian cilja na Dulce Mario"


[ESPANOL]
El productor Pedro Damián aseguró que tiene en la mira a Dulce María de RBD, para la nueva telenovela juvenil que planea realizar.
"Me encantaría que estuviera Dulce es una extraordinaria actriz, es una chava que la conozco bien de muchos años para acá y me gustaría mucho que trabajara en este proyecto", expresó el productor.
Incluso le interesaría que todos los miembros de RBD estuvieran en el melodrama, pero no es posible:
"Me encantarían todos, pero Maite ya está haciendo una historia y me encantaría que los otros cinco estuvieran, pero creo que no va a ser posible...bueno va a depender de los personajes", expresó.
Su nueva telenovela no afectará la continuidad de RBD.
"Terminándose este tour habrá un espacio grande, antes que se empiece otro tour, así que no creo que vaya a haber ningún problema", dijo.
[SLOVENSKO]
Producent Pedro Damian je zagotovil da že nekaj časa cilja na Dulce Mario iz RBD, da bi igrala v novi mladinski telenoveli.
"Zelo bi bil vesel če bi igrala v telenoveli Dulce Maria, saj je posebna - eksotična igralka. Je dekle oz. ženska ki jo poznam zelo dobro kar nekaj let in bi bil res zelo vesel če bi delala skupaj na tem projektu," je povedal producent.
Čeprav bi vsi radi igrali, na žalost ni mogoče...:
"Jaz bi z veseljem vzel vse, ampak Maite že snema eno telenovelo in jaz bi bil zelo vesel če bi ostalih pet bilo v projektu, ampak na žalost mislim da ne bo mogoče... V bistvu bo bilo vse odvisno od likov," je povedal.
Njegova nova telenovela ne bo vplivala nič na nadaljevanje RBDja
"Končati trenutno turnejo RBDja bo nekaj zelo velikega, preden se začne že nova turneja, verjamem da bo bilo tudi nekaj problemov," je končal Pedro Damian.

Fuente/Vir: LaOreja
By Vanny^^

Ni komentarjev: